top of page

Tjänsten AO365

Med AO365 får du en tjänst som hanterar arbetsorder, rapportering och fakturering.

Arbetsorder

Arbetsordern blir en intern kommunikationsplattform där ni hanterar information om jobbet, bilder, ritningar och andra dokument. Planera vem som ska utföra vilken arbetsorder och vart det ska utföras. Skapa egna ordertyper för att kategorisera dina jobb samt sortera och filtrera för enkelt se status, exempelvis klarmarkerade arbetsordrar.

Rapportering

Rapportera tidsåtgång med dagboksnoteringar på respektive arbetsorder. Tillsammans med frånvarotid så som semester och sjukdom skapas ett löneunderlag per användare.

Rapportera materialåtgång och egna inköp, samt övriga kostnader såsom reskostnad och hyra av maskin.

Ange status på arbetsordern som klar när jobbet är utfört.

Fakturering

Välj bland klarmarkerade arbetsordrar för att se upparbetad tid, material och kostnader. Koppla dina leverantörsfakturor, se uppföljning och lönsamhet direkt i systemet. Skapa fakturaunderlag och skicka till ditt ekonomisystem.

Integrationer

Koppla AO365 till ditt ekonomisystem. Med en API-koppling integreras kundregister, löneunderlag, faktura och leverantörsfaktura.

bottom of page